Το Εκπαιδευτικό Κέντρο Χαραλαμπόπουλος διοργανώνουν:
“Σεμινάριο Εκπαίδευσης Εκπαιδευτών Ενηλίκων»
Εκμεταλλευτείτε τώρα τη μοναδική ευκαιρία που δίνει δικαίωμα συμμέτοχης στις εξετάσεις αξιολόγησης εκπαιδευτικής επάρκειας υποψήφιων Εκπαιδευτών Ενηλίκων σε όσους δεν έχουν την προβλεπόμενη απαιτούμενη διδακτική εμπειρία (150 ώρες), (Ν.2844/2012, παρ17, δδ,) παρακολουθώντας το Σεμινάριο.
Το Πρόγραμμα απευθύνεται σε:
• Όσους δεν διαθέτουν την απαιτούμενη εκπαιδευτική εμπειρία (150 ώρες) σε ενήλικες, για την απευθείας συμμετοχή τους στις εξετάσεις εκπαιδευτικής επάρκειας του ΕΟΠΠΕΠ.
• Σε εκπαιδευτές ενηλίκων, ακόμα και χωρίς διδακτική εμπειρία,και σε όσους ενδιαφέρονται να πιστοποιηθούν ως εκπαιδευτές ενηλίκων. Οι συμμετέχοντες θα εκπαιδευτούν, ώστε να βελτιώσουν τις επιδόσεις τους στις εξετάσεις που διοργανώνει ο ΕΟΠΠΕΠ για την πιστοποίηση εκπαιδευτικής επάρκειας των Εκπαιδευτών Ενηλίκων της Μη Τυπικής Εκπαίδευσης.
• Εκπαιδευτές Ενηλίκων – εισηγητές Σεμιναρίων όλων των βαθμίδων.
• Επαγγελματίες και επιστήμονες που θέλουν να εργαστούν ως εκπαιδευτές ενηλίκων στο αντικείμενό τους.
• Όσους επιθυμούν να συμμετάσχουν στη διαδικασία πιστοποίησης Εκπαιδευτικής Επάρκειας και να ενταχθούν στο μητρώο εκπαιδευτών ενηλίκων του ΕΟΠΠΕΠ.
Οφέλη για τους συμμετέχοντες:
• Το πρόγραμμα οδηγεί στη διαδικασία εξετάσεων πιστοποίησης
Εκπαιδευτικής Επάρκειας του ΕΟΠΠΕΠ, ακόμη και για όσους δεν διαθέτουν την απαιτούμενη εκπαιδευτική εμπειρία (150 ώρες) σε ενήλικες (βάσει του άρθρου 67 του Ν. 4386/2016).
• Η βεβαίωση παρακολούθησης του προγράμματος αναγνωρίζεται και μοριοδοτείται από φορείς του Δημοσίου όπως ΚΕΚ, Σχολές Γονέων, ΙΕΚ, ΣΕΚ, το Ίδρυμα Νεολαίας και Δια Βίου Μάθησης, Κέντρα Δια Βίου Μάθησης Δήμων και Δημόσιων φορέων κ.α.
Οι Θεματικές Ενότητες του προγράμματος είναι οι ακόλουθες:
• Αρχές εκπαίδευσης ενηλίκων.
• Βασικές ικανότητες εκπαιδευτή ενηλίκων.
• Δυναμική και διεργασία της ομάδας.
• Θεωρίες μάθησης και χαρακτηριστικά ενηλίκων.
• Εκπαιδευτικές τεχνικές και Εκπαιδευτικά μέσα.
• Διαπολιτισμικότητα.
• Σχεδιασμός διδακτικής ενότητας και αξιολόγηση.
• Σχεδιασμός μικροδιδασκαλίας.
• Παρουσίαση πιλοτικών μικροδιδασκαλιών.
• Προετοιμασία για τη συνέντευξη των εξετάσεων του ΕΟΠΠΕΠ.
Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στις εκπαιδευτικές τεχνικές, καθώς και στο σχεδιασμό, την παρουσίαση και την αξιολόγηση των μικροδιδασκαλιών.